Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.02.2006 20:08 - Как да вляза в най-елитния ВУЗ в София?
Автор: jean Категория: Други   
Прочетен: 1210 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 08.02.2006 20:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Как да вляза там :(

image

Сега някои ще си помислят, че съм кандидат-студент, който за пореден път не е успял да влезе... бедният, пак е изкарал двойка по френски.

Да ама не. Уча 5-а година и съм магистратура. Инвалид съм и трудно ходя, особено по заледени повърхности.

Та днес сутринта при температура около -20 градуса влизам във... вътрешното дворче. И какво да видя- стълбите заледени, а около скамейките има такъв фундаментален лед, че са сложили жълта лента като тези за ограждане на местопрестъпление и са оградили невъзможното за ходене неопесъчено място. И аз поне 5 минути стъпвам по леда бавно, внимателно.  Хванах се с ръка за един изпъкнал ръб до стълбите и с немалки усилия се качих.

"Хитро решение", помислих си аз. Там, където не може да се минава, се огражда, за да не изпопадат хората като круши. Но ако се заградят и стълбите, откъде ще се влиза?

На излизане, с голямо притеснение се чудех какво да правя. Реших да опитам през единствения друг отворен вход и изход- откъм ул. "Шипка". Тъкмо стъпвам на стълбите и усещам, че те са доста заледени отдолу, макар и отгоре да имаха и кал от обувки. Те по начало са гладки и не създават голямо триене. Стъпвам вече едва ли не с балетна стъпка, хващам се за един ръб, защото няма перило и слизам долу. Каква пот ме изби, не е истина.

Утре имам контролно и някой ще трябва да ме изпрати може би дотам, защото се плаша. И все пак остава въпросът-това ли е достъпността, която трябва да ми предлага най-елитното висше училище в София, и може би България.
 
PS: Оставам с най-добри чувства към СУ "Климент Охридски". Просто трябваше да си излея мъката пред събратята блогери.

Между другото, това е и  първият ми постинг тука, така че, трябва да го давам по-оптимистично.  Утре ще е по-топло май.  Днес бихме всички рекорди.


Тагове:   как,   най,   ВУЗ,   Да,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: jean
Категория: Новини
Прочетен: 169921
Постинги: 34
Коментари: 56
Гласове: 285
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930