Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
30.07.2011 08:55 - ИДИ И ВИЖ (1985) Нацистките зверства в Беларус...
Автор: deathmetalverses Категория: Видео   
Прочетен: 7071 Коментари: 6 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
През погледа на едно дете....








Гласувай:
13


Вълнообразно


1. minavamottuk - Хубаво е..
30.07.2011 09:54
но ако има субтитири ще е много полезно.Намерих Олигарх със субтитри ,очарована съм ,че си спомних какво е руско кино ,стойностно и изпипано,смислено...Искам всичко да разбера..,знам малко руски но не перфектно и недостатъчно за да ме задоволи...
цитирай
2. deathmetalverses - Към: МИНАВАМОТТУК: Да, и мен напоследък ме затруднява
30.07.2011 12:03
комуникацията на руски, макар че едно време имах все шестици при преподавателка, която беше потомка на белоемигранти - казаци.., Семьонова се казваше. Малко преди да съкратят персонала на фирмата, в която работих последните 4 години, участвах в преговори с руските купувачи за покупката й (сега назначават свои хора!).., и комуникирахме на английски.., нещо ми се схвана езика - от страх да не объркам падежите.., хи-хи-хи.., може би?!
цитирай
3. анонимен - Филмът съм го гледал
30.07.2011 18:55
Според мен е част от просъветската пропаганда. Дълга дискусия.
цитирай
4. minavamottuk - Мистър Катана,
30.07.2011 21:02
кое не е пропаганда ,рекламата и тя е вид такава.Войната е нещо гадно и жестоко , и всеки извън своята територия е терорист и звяр.Манипулиран и надъхан , оскотял и без достойнство,унижава д ругите и сякаш си отмъщава за собствените неудачи. Мисля че съм гледала части или целия филм ,стар е ,вероятно част от него ,и вярвам в реалистичното художествено представяне на фактите.
цитирай
5. magnoliya - Не можах да го изгледам!
30.07.2011 23:58
Не можах!
Ходила съм в Освиенцим и там се разболях от страшните гледки. Съжалявах, че съм отишла, защото ми трябваха месеци за да се възстановя от преживяното.
Какъв изверг трябва да е човек, че умишлено да причини смъртта на толкова много хора!
По същия начин ми въздейства и филма "Време разделно". Бях вече прочела книгата, знаех че е писана по действителен случай и едва успях да изгледам първата серия. За втората и не си помислих да гледам.
цитирай
6. nbrakalova - Отдавна не съм гледала подобни филми -
31.07.2011 23:18
втръснало ми е да слушам и гледам за тази част от човешката същност и битие. Когато чуя, че е направен филм за руските и съветски зверства в Сибир, за английските и френските в Индия и Африка и др. може би ще направя преоценка на избора си. Има един-два документални за колониални държави в Африка, но не виждам да се пропагандират из блоговете. Само толкова. Възможно е да съм пропуснала и да съм останала невежа.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9568118
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58743
Спечели и ти от своя блог!