Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.11.2015 16:50 - Как се купува кола в България
Автор: joysii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5355 Коментари: 16 Гласове:
10

Последна промяна: 05.11.2015 17:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Купува я милото, като се съобразява с моите предпочитания относно салона и елегантността на колата. После чакам да ми свирне под терасата, за да сляза и да драснем нанякъде. Моите ангажименти се изчерпват с това. 
   Не ходя да прося пари по реповете, щото нямам за застраховка или  подобни щуротии, нито ангажирам всичките си познати да ми подготвят и пращат някакви документи.
  После с тази кола ,естествено, си бродим по Европа, колкото си щем, без да правя от това супер събитие и да го описвам с отегчителни подробности в блогбегето.


image



Гласувай:
10



1. kpd - Ако може "милото" да ...
05.11.2015 16:59
Ако може "милото" да купи и на мен една кола, моля! Аз поне знам как се пише застраховка и ще я застраховам сам.
цитирай
2. joysii - Ако може "милото" да ...
05.11.2015 17:13
kpd написа:
Ако може "милото" да купи и на мен една кола, моля! Аз поне знам как се пише застраховка и ще я застраховам сам.

.............
Ама ти си момче, а милото още не е врътнало резбата,че да купува коли на мъже.
...................
И аз знам,бе! :):):):):)
...................
Този постинг е провокиран от един подобен в блогбегето, който всъщност си беше супер тъп. В него се разказва скучно и подробно за покупка на кола в....,е, не в България.
Поздрави!
цитирай
3. rustam - Джойси,
05.11.2015 17:44
представяш ли си колко трябва да си съмнителен, че в целия квартал по реповете и по магазините да ти откажат даже да ти развалят 50 евро?
цитирай
4. kpd - Ама аз не държа да изразявам благ...
05.11.2015 18:09
Ама аз не държа да изразявам благодарности за колата, за каквито намекваш с израза "още не е врътнало резбата". Ясно е, че някои ще трябва да благодарят на "милото" по начин, свързан с правата му резба...
Попитах, дали така от великодушие няма да му се откъсне една кола от сърцето...
Инак съм доволен, че показах, как е правописа на думата "застраховка".
Приятен воаяж из Европа! Очаквам все пак едно материалче за него, въпреки декларираната скромност от страна на авторката.
цитирай
5. joysii - представяш ли си колко трябва да си ...
05.11.2015 18:31
rustam написа:
представяш ли си колко трябва да си съмнителен, че в целия квартал по реповете и по магазините да ти откажат даже да ти развалят 50 евро?

=============
Да, бе, ужас! Толкова да си кофти,че да не будиш съчувствие , или съжаление поне, та да ти помогнат хората, ами явно-пълно отвращение.
Представяш ли си картинката - байганьовица проси по бутките.
И после оплюва хората,че не й изпълнили желанията. Срам.
Поздрави, ти как си?
цитирай
6. joysii - Ама аз не държа да изразявам благ...
05.11.2015 18:34
kpd написа:
Ама аз не държа да изразявам благодарности за колата, за каквито намекваш с израза "още не е врътнало резбата". Ясно е, че някои ще трябва да благодарят на "милото" по начин, свързан с правата му резба...
Попитах, дали така от великодушие няма да му се откъсне една кола от сърцето...
Инак съм доволен, че показах, как е правописа на думата "застраховка".
Приятен воаяж из Европа! Очаквам все пак едно материалче за него, въпреки декларираната скромност от страна на авторката.

..............
Воаяж-по Нова година. После-може малко зимни пейзажи тук, но без конкретизация откъм лична визия, понеже е опасно.

цитирай
7. apostapostoloff - Не спирам да повтарям, че България е една
05.11.2015 19:15
много добре уредена, уютна и спокойна страна, защото имам база за сравнение. Аз цели 11 години съм живял в странство. Но българите са хора с толкова ниско самочувствие, че отказват да го повярват.
цитирай
8. joysii - много добре уредена, уютна и спо...
05.11.2015 19:34
apostapostoloff написа:
много добре уредена, уютна и спокойна страна, защото имам база за сравнение. Аз цели 11 години съм живял в странство. Но българите са хора с толкова ниско самочувствие, че отказват да го повярват.

===========
Ааа, тук ще поспориш с байганьовицата. Според нея в Белгия всичко е тип-топ, особено за нея, която така и не разбрахме какво работи,какви пари печели, чии пари харчи и защо.
Как си, Толи?
цитирай
9. apostapostoloff - Добре съм, благодаря!
06.11.2015 06:31
Тя печели жълти стотинки, защото у нас умишлено или не се премълчава простичкият факт, че само данъкът общ доход в Белгия е цели 50 %!!!!! Казано другояче, нашата стрина Гана половин месец опъва каиша ангария!!!!

Ама да не е само това?! Наемът за едно стайче в Белгия възлиза на цели 500 евро. За нормално двустайно жилище трябва да се бръкнеш с 1000 евро. Ами какво да кажа за социалните осигуровка, другите данъци и такси?! Остават ти чисто около 300 евро при цени два до пет пъти по- високи от нашите!

Убийствен, гаден, труден живот. Горката стрина Гана... Пак се мина тази простовата, примитивна патка. Не и върви и туй то!
цитирай
10. joysii - Бясното Джули пак краднало снимки ...
06.11.2015 06:35
Бясното Джули пак краднало снимки от нета и разправя,че на тях съм аз-Джойси. И ми трие коментарите под постинг посветен на мен. Хихихихихи....голяма бъзла.
цитирай
11. apostapostoloff - Ти визираш сигурно баба Юла Лайномета.
06.11.2015 08:18
Виж как хубавичко съм я подредил тук:

http://apostapostoloff.blog/drugi/2015/11/06/voplite-na-baba-iula.1404997

Голям смях, голям позор за нашия побъркан и бая скапан лайномет.
цитирай
12. joysii - Толи, погледнах. Добре си разказал ...
06.11.2015 11:28
Толи, погледнах. Добре си разказал за Бесното Джули.
Поздрави.
цитирай
13. apostapostoloff - И баба Юла, и стрина Гана са кръгли нули, абсолютни
06.11.2015 15:01
простакеси и неудачници. Затова и драскотят в блоговете, където комплексари, боклуци и нищожества като тях могат да се изживеят като "голяма работа". Само че на мен тия не ми минават. И двете са селски пръчки и тъпи п@тки.
цитирай
14. joysii - простакеси и неудачници. Затова и ...
06.11.2015 16:14
apostapostoloff написа:
простакеси и неудачници. Затова и драскотят в блоговете, където комплексари, боклуци и нищожества като тях могат да се изживеят като "голяма работа". Само че на мен тия не ми минават. И двете са селски пръчки и тъпи п@тки.

===========
Разбира се. А ти виждаш ли как непрекъснато дрънкат простотии за теб, за мен, винаги присъстваме в постингите и голяма част от самокоментирането им, а не допускат нито един наш коментар. Трият всичко. Толи, смях, яко сме ги подплашили щом не смеят да публикуват нито един наш коментар, нали?
Гината коментира та се цепи при Марчето, а трие нейните коментари, в своите постинги. Виж само-хем тъпа,хем бъзлива, гадно съчетание. А това дето с Бесното Джули веят някакви снимки по интернет и разправят,че те имат някаква връзка с Джойси си е направо дебилско.
Пак поздрави за теб!:):):)
цитирай
15. cecobob - Слагам
12.11.2015 22:09
да варя боб. Някой иска ли да ми даде люти чушки? Кво стана тук? Да.
цитирай
16. joysii - да варя боб. Някой иска ли да ми даде ...
13.11.2015 14:37
cecobob написа:
да варя боб. Някой иска ли да ми даде люти чушки? Кво стана тук? Да.

============
Люти чушки в блогбегето са забранени. Пиперлив хумор не намира място в този сайт. На, те това станА! :):):)
Поздрави.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2406393
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031